مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 11:282023-02-18دانش

میز دانشجو| توضیحات بخشنامه و دوره آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد


میز دانشجو در این قسمت به توضیحات بخشنامه و دوره آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته(غیر پزشکی) می پردازد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس- میز دانشجو در این قسمت به  توضیحات بخشنامه و دوره آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته(غیر پزشکی) می پردازد.

* سه درس زبان یک واحدی جایگزین زبان سه واحد: درس های یک واحدی (زبان عمومی_ ترکیبی1،2،3) در سه نیم سال  جایگزین (زبان انگلیسی عمومی) می شود و درس دو واحدی (زبان انگلیسی پیش دانشگاهی_ ترکیبی ) جایگزین  (زبان پیش دانشگاهی) ارائه می شود.

دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته ورودی مهر ماه سال تحصیلی 1402_1401 و بعد در آغاز نیمسال تحصیلی به صورت برخط(آنلاین)در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و با توجه به نمره اکتسابی در آزمون پت ارزشیابی  و برای شرکت در کلاس زبان انگلیسی پیش دانشگاهی_ ترکیبی و یا زبان انگلیسی عمومی_ ترکیبی1 جایابی خواهند شد.

در صورتی که  ترم گذشته درس زبان را گذرانده اید لازم نیست در آزمون شرکت کنید و مجدد این درس را بگذرانید.

کلاس های این درس 6 هفته آموزشی در سامانه وادانا برگزار خواهد شد و استاد درس آنلاین با ارزیابی از دانشجویان افرادی که موفق به اخذ نمره قبولی نشوند را به کلاس حضوری زبان انگلیسی ارجاع می دهد که این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| توضیحات بخشنامه و دوره آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد

میز دانشجو| توضیحات بخشنامه و دوره آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد